زمان جاری : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 2:59 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 75
نویسنده پیام
webone آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 24 /2 /1396
جذب مشتری از طریق بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا چیزی بسیار فراتر از ایجاد و انتشار مقاله میباشد. بلکه علاوه بر ایجاد مطالب خوب و باکیفیت باید کاربر را تشویق به دیدن آن ها نمایید. تنها از یک روش استفاده نکنید! سعی کنید روش های مختلف بازاریابی محتوا را به صورت ترکیبی به کار ببرید.
1. وبلاگایجاد وبلاگ یکی از ساده ترین راه های بازاریابی محتوا میباشد. بسیاری از شرکت ها مقاله هایی را در مورد مفاهیم جدید در زمینه کاری خود و راهکارهای کاربردی و ... در سایت خود به طور مرتب قرار میدهند. آن ها این مقالات را به اشتراک میگذارند تا از این طریق مخاطبان خود را جذب کنند.
این روش بسیار راحت و کم هرینه میباشد تنها کافیست خودتان یا یک محتوا نویس مقاله ای را آماده کرده، تصاویر مناسب به آن اضافه کنید و منتشر نمایید. این روش در عین سادگی، احتمال موفقیت پایینی هم دارد.2. فرمت های خلاقانهاین هم نوعی تولید محتوا میباشد منتها با روش هایی خلاقانه تر:
اینفوگرافی: اینفوگرافی ارائه یک مطلب از طریق تصاویر میباشد یعنی محتوا را به همراه تصاویر با نوشته های بسیار کوتاه ارائه میکنید و در صورت پیاده سازی درست بسیار تأثیرگذار است.
• اینفوگرافی متحرک: همان اینفوگرافی ها هستند به همراه انیمیشن
ویدئو: روز به روز به ارزش و نقش ویدئو در دنیای سئو و بازاریابی افزوده میشود زیرا کاربران تمایل بیشتری برای تماشای ویدئوها نشان میدهند. اگر تصویر باعث جلب توجه مخاطب میشود، تأثیر ویدئو هزاران برابر تصویر است. سعی کنید ویدئوهایی با هدف ارائه راهکارهایی برای حل مشکلات کاربران و یا ویدئوهای آموزشی تهیه کنید تا پاسخگوی نیاز کاربرانتان باشد.
گرفتن تست: سعی کنید کاربر را به گونه ای تشویق به تعامل با سایتتان نمایید. مثلاً اگر مطلبی آموزشی ارائه میکنید در انتها تستی ارائه کنید نا کاربر مهارت خود را از آن طریق بسنجد.
مصاحبه: مصاحبه با اشخاص سرشناس و باتجربه در فیلد کاری خودتان باعث جلب توجه کاربرانتان میشود.3. محصولات جانبی:ارائه ارزش دقیقاً هدف اصلی این روش میباشد. این روش پیشرفته ترین روش بازاریابی محتوا میباشد. همانطور که از اسمش پیداست محصولات جانبی، محصولات یا خدمات جدیدی هستند که در کنار محصولات و خدمات اصلی تان ارائه میکنید. این روش وقت گیرتر و هزینه بر تر میباشد ولی اثربخشی آن خیلی بالاست.
منطق این روش بسیار ساده است: چیزی ارزشمند ارائه کنید تا محصول/خدمات مرتبط را بفروشید.
شرکت های بسیاری از این روش برای جذب مخاطب و مشتری بیشتر استفاده کرده اند. مثلاً فروشگاه اینترنتی dmlights یک فضای 3 بعدی به کاربر ارائه میکند تا خانه رؤیایی خودشان را با استفاده از محصولات موجود در فروشگاه دیزاین کنند. سعی کنید محصولات یا خدماتی که ارائه میکنید کاملا مرتبط با کار خودتان و برحسب نیازهای مشتری باشد.

امضای کاربر : طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 - 13:24
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | جذب مشتری از طریق بازاریابی محتوا | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS