loading...
.:::. بهترینان .:::.
آخرین ارسال های انجمن
omid mirzabeigi بازدید : 2202 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (11)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عسل در تاریخ 1393/11/09 و 23:46 دقیقه ارسال شده است

خيلي خيلي عالي بود http://behtarinan.rozblog.com/images/smilies/smile (5).gifhttp://behtarinan.rozblog.com/images/smilies/smile (27).gif

این نظر توسط عاشق علی صادقی در تاریخ 1393/07/30 و 15:08 دقیقه ارسال شده است

سلام..علی جون فدات بشم که چقدر باحالی....اسم عشقمم که دیگه باهم نیستیم علی هست..دوست دارم هوارتا..بوووووووووووووووووووووووووووس

این نظر توسط alireza در تاریخ 1392/11/16 و 14:53 دقیقه ارسال شده است

Slm Ali

این نظر توسط alireza در تاریخ 1392/11/15 و 18:53 دقیقه ارسال شده است

علی صادقی جوان بمانی الهی خیلی دوست دارم یه وقت خدایی نکرده از ایران نری بیرونا دیگه نمیتونیم بخندیم من علیرضا محمودنیا هستم از شیراز دوس دارم بازیگر شم تا با تو یه فیلم غیرتی بازی کنیم فیلم نامش هم تو سرم هست

این نظر توسط alireza در تاریخ 1392/11/15 و 18:48 دقیقه ارسال شده است

سلام علی جون کاکو دمت گرم مشتی هستی الهی هیچ وقت مشکل نداشته باشی دوست دارم هوارتا خیلی فیلماتو دوس دارم بخدا دروغ نمیگم هر شب فیلم سه در چهار را نگاه میکنیم و کلی میخندیم خدایا نگهدارت باشد ولی خیلی حرف دارم اگه تو نبودی خنده رو لب ها میمرد //چی میگی// هوووو//کاکول//شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط فرشته در تاریخ 1392/06/31 و 12:11 دقیقه ارسال شده است

واقعا مرسيشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1392/05/07 و 11:02 دقیقه ارسال شده است

سلام من فاطمه هستم عاشق خودتون و برنامه هاتون هستم شما واقعا یدونه هستید شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط amir در تاریخ 1392/04/20 و 15:55 دقیقه ارسال شده است

علی جون عاشقتم من برای تو 2بار خود کشی کردم
پاسخ : دیونه ای خوب
پاسخ : دیونه ای خوب

این نظر توسط الهه در تاریخ 1392/04/17 و 21:41 دقیقه ارسال شده است

سلام من عاشق خودتون خنده هاتون شدم بازیگر مورد علاقم هستین ای کاش که ازدواج نکرده باشین الهه دوستون دارم

این نظر توسط محمد مسیبی در تاریخ 1392/04/07 و 23:06 دقیقه ارسال شده است

سلام . من نو جوان دوازده ساله هستم که بیش از حد شما رو دوست دارم. وقتی که فیلم (بهترین تابستان من ) را دیدم که شما تقریبا هم سن من بودید فهمیدم از همه ی بازیگران بیشتر شما را دوست دارم . ز مسرور کردن تنان دست مکشید .عاشق شما هستم بیش از حدشکلک شکلک شکلک شکلک شکلک شکلک شکلک شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوباره هم به اين سايت سر ميزنيد؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 508
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 123
  • بازدید کلی : 238,502
  • نـــــرم افزار هاي كاربــــــردي